Taller de Facebook Ads i Power Editor. Com fer anuncis a Facebook.
En aquest taller, s’explicarà detalladament com fer campanyes publicitaries a la xarxa social mes extesa del mon, Facebook. Es un taller de 5 hores, repartides en 2 Sessions de 2,5h cadascuna.
Dies: dimarts 11 de novembre i dijous 20 de novembre.
Horari: de 15:30 a 18:00
Lloc: Sala de Formació de NEXES
Preu: 10€ (gratuït pels membres del Cluster Ecommerce)
Ponent: Francesc Casadellà (francesccasadella.com)
Per apuntar-vos només cal que envieu un mail a: administracio@nexesforallac.cat
OBJECTIUS:
Aquest curs neix per oferir una formació pràctica que permeti als assistents la correcta creació de campanyes publicitàries a Facebook ADS utilitzant tot el potencial que aquesta xarxa social ens ofereix. Cada alumne portarà a terme d’inici a fi la seva pròpia campanya de publicitat, proporcionant-li un seguint d’estratègies i mètodes professionals per a aconseguir la conversió dels diferents objectius que es proposi, ja sigui arrencar una pàgina des de l’inici, passant per donar a conèixer un missatge a la seva audiència potencial, aconseguir visites i conversions cap al seu lloc web o per exemple visualitzacions als seus vídeos o respostes a esdeveniments que vulgui realitzar.
REQUISITS:
· Disposar d’un perfil personal i una pàgina d’empresa a Facebook
· Disposar de 20€ d’inversió per dur a terme una campanya en un entorn real.
PROGRAMA:
Primera Sessió
· Situació, Objectius i Estratègies inicials a Facebook ADS.
· Segmentació de públics.
· Tipologia de campanyes i anuncis.
· Escollir els millors preus per clic i per mil impressions.
· Power Editor i anuncis amb crides a l’acció.
· Portar a terme una campanya real amb una inversió de 20€.
Segona Sessió
· Avaluació i Optimització constant de l’anunci un cop publicat
· Anàlisi dels resultats finals amb Facebook Insights
· Generació d’informes i presentació dels resultats en Excel
· Hem aconseguit els nostres objectius?
· Casos d’èxit i error
· Conclusions
PONENT:
Francesc Casadellà (www.francesccasadella.com)
Des de fa 7 anys exerceix com a cap de comunicació digital, projectes web i noves tecnologies en l’agència creativa “La Perruquera Publicitat” de la que n’és un dels socis fundadors. A nivell docent dirigeix des de fa 3 anys el “Curs d’Especialització en Blogs Corporatius, Xarxes Socials i Eines 2.0 per a Community Managers” a la Universitat de Girona i ha impartit classes pràctiques sobre tot l’entorn digital com a professor adjunt en aquesta Universitat, de la que també és membre del seu Consell 2.0, així com per diverses associacions i empreses del sector privat. Llicenciat en Publicitat i Graduat en Comunicació i Relacions públiques a la Universitat de Girona. Més informació a Linkedin: https://www.linkedin.com/in/francesccasadella