Benvolguts/des,
Desde NEXES-Viver d’Empreses i Centre de Negocis de Forallac us volem convidar a la propera formació que tindrà lloc a NEXES:
Titol: Formació bàsica den gestió Comercial i Màrqueting (10h)
Dies: 20,22,27 i 29 d’octubre (dijous i divendres)
Horari: de 16h30 a 19h00
Preu: GRATUÏT
Lloc: Sala de Formació de NEXES (c/dels Oms, 10 Sector Industrial V-2 de Forallac)
Si hi esteu interessats en assistir-hi, truqueu al telf.: 972646858 o envieu un mail a: info@nexesforallac.net/nexes . ( Places limitades! )
TEMARI:
1A SESSIÓ .- DIAGNOSI EMPRESARIAL. ANÁLISIS DAFO : EMPRESA, PRODUCTE , COMPETENCIA
Què tenim de bo a l’empresa i què hem de millorar
Quin producte/servei tenim : Definirem l’essència d’aquest
Quina competència ens trobem i què analitzarem
A partir d’exercicis pràctic amb participació individual i col.lectiva.
Els alumnes faran una presentación breu de l’empresa i producte (màxim 5 minuts).
Faran la matriu DAFO (Debilitats, Amenaces, Fortaleses, Oportunitats) de l’empresa, producte i competència.
Entre tots els alumnes es comentaran les diferents presentacions i aspectes a millorar.
2A SESSIÓ .- BREU INTRODUCCIÓ A ESTRATÈGIES DE COMERCIALITZACIÓ D’UN NOU NEGOCI
Estratègies de Producte/Servei
Amplada i profunditat de productes i serveis
Característiques del producte : definició, presentació, complements
Estratègies de Distribució
Definir els canals de distribución segons prodcute/empresa
Característiques dels canals i perfil de client
Introducció a la segmentació de mercat
Estratègies de Preu
Definir els preus segons producte/canal
Gestio de promocions , descomptes
Estratègies de Comunicació
Materials de suport que utlitzarem
Canals de comunicación
Missatges de comunicació segons canal
Els alumnes de forma individual i en grup definiran els conceptes principals de les diferents estratègies.
3A SESSIÓ ACCIO COMERCIAL I NEGOCIACIÓ
Que inclou un pla d’accio comercial
Objectius comercials : qualitatius i quantitatius
Rutes comercials
Tipologia Accions comercials (segons producte/empresa/sector) :
Oportunitats Comercials
Sinèrgies Empresarials i Relacions Públiques
Documents de control comercial : Analitzarem els que tinguin el alumnes i donarem idees segons empresa i eines disponibles.
Procés de Venda : Què hem de fer?
Abans de la Venda : Objectius, preparación, documentació
Durant la sessió venda : procés de negociación inicials
Post Sessió de Venda: procés de negociació i tancament.
Tècniques de negociació que utilitzarem segons el perfil de client
Adaptació al canvi durant el procés de venda.
Exercicis de sessions de venda, relacions públiques entre els alumnes assistents .
Simulació de sessió networking o situacions de Relacions públiques.
4A SESSIÓ RESUM FINAL
Presentació final dels alumnes a partir dels coneixements adquirits
Anàlisi de les presentacions i reforçant amb explicacions teòriques en :
. Estructuració missatge de venta
. Comunicació
. Tènciques de negociació
Proposta de Pla de treball a seguir un cop finalitzat el curs i a partir de la diagnosis individual de cadascu.